*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Jeg prøvde i dag i dusjen. Har veldig mye kynnere/maserier. Hvordan skal den kjennes ut? Synes det var vanskelig, kjente forsiktig men kjente bare en liten myk klump der inne. Kan du kjenne at den er lang ( skal den ikke være 4 cm, eller noe sånt) Vet jo at en ikke skal kjenne etter med fare for å påvirke noe men var som sagt veldig forsiktig. Husker jeg kjente etter da jeg ble gravid også før IKM og da kjente den ut akkuratt slik som det var beskrevet ved tidlig graviditet. Synes det var litt sprøtt å kjenne det.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Du og dere andre som gjør dette er jo helt gale!!! det går jo ikke ann å kjenne dette selv da...... spør jordmor eller legen deres!!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Føler meg litt dum her, men jeg har prøvd å kjenne etter denne livmortappen... Men jeg finner den ikke jeg?? Er jeg bare klønete eller sitter den veldig langt opp og vanskelig å kjenne???
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Det kommer helt an på kroppen din, det... jeg kjenner livmortappen tydelig når jeg feks setter inn en tampong, eller under sex. Hadde ikke vært vanskelig å kjenne hvis det forandret seg veldig.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Hvorfor leter dere etter livmortappen???
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2007 Jeg søkte bare her inne på livmortappen og der kom det opp flere debatter om dette. Skulle nok ha gjort det før jeg skrev innlegget....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå