*Super*Mamman* Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Har de siste to dagene kjent noe i magen. Kjennes ut som om livmoren trekker seg sammen på en måte, akkurat som kynnere. Går det ann så tidlig? Mulig jeg er ca 2 uker lengre på vei, det vil si 19 uker.. Hvis det er kynnere, har det noe å si for resten av svangerskapet? Vil jeg komme til å føde for tidlig? Eller er dette normalt? Er mitt 3. svangerskap...
Smånetta 14.mai Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Ja, det er mulig. Har hatt siden uke 12 denne gangen. Mitt andre svangerskap. I det første begynte de rundt uke 16. Denne gangen har jeg nok mer enn sist, men jeg hadde gjennom hele svangerskapet uten på noen måte å føde for tidlig. Fødte 6 dager på overtid. Men da jeg fødte, så fødte jeg fort. De er vel en slags trening for livmoren i å trekke seg sammen, det kan se ut i å stemme her, iallefall. Sist ble jeg sykemeldt, altså. Legen var litt redd for for tidlig fødsel, men det var jo ubegrunnet. Denne gangen har jeg en annen lege. Han har bedt meg roe ned hvis det blir mange, ta det rolig om jeg er syk (går gjerne på jobb til jeg må fraktes hjem på båre...), ikke presse kroppen unødvendig, men leve som ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå