Gjest Skrevet 6. desember 2007 #151 Skrevet 6. desember 2007 Hei Imal! Jeg får opp en liten gutt på deg nå... Jeg ser et veldig fint hus... Og babyen ligger i en leandervugge, om du vet hvordan den er?(tror det er det den heter..) Det virker som dere har kjøpt dere hus ja...Ganske stort! Mye tre inne... altså trevegger, osv.. Et veldig koselig nabolag, virker som dere trives veldig her... Ser ikke flere barn her og nå, men virker som dere er UTROLIG lykkelig over å ha fått dette barnet, at det har vært etterlengtet! Dere virker utrolig lykkelige.. Nyforelsket følelse fikk jeg opp her!
snart-en-liten-spire? Skrevet 6. desember 2007 #152 Skrevet 6. desember 2007 Hei Minireka:) Kan du se noen graviditet på meg i den nærmeste tiden? Og det hadde vært artig om du hadde sett hvor mange barn jeg evt. vi få... F:200579 Takk skal du ha;)
M - A - M Skrevet 6. desember 2007 #153 Skrevet 6. desember 2007 du er rett og slett utrolig ) mellomstegutten her har slitt med ørene fra han var baby. masse ørebetennelser og fikk satt in dren da han var 8 mnd.(er snart 9 år) han har ikke hatt plager det siste året da, men du fornemmer nok at han har hatt det ja ) ja jeg er altfor dårlig til å tenke på meg selv.. setter bestandig de andre her foran meg.. må vel bli flinkere til å huske meg selv innimellom også.. tusen takk skal du ha. stå på videre
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #154 Skrevet 6. desember 2007 Nå blir jeg nesten overveldet selv!!! Jeg begynte å lese på deg, og det stakk inni øret! Trodde selv at jeg skulle bli syk her. Så gikk jeg å vasket litt flasker for ungene her, og det forsvant! Herlighet.. Men ikkje bra at han hadde vondt da!! Men at jeg fanget det opp! Nå kommer det igjen.... Stikking i øret altså. hehe. Jeg har selv hatt mye plager med ørene da jeg var liten, så jeg vet akkurat hvordan det er! huff.. Men mine ører har kommet seg nå da!! Leenge siden jeg har hatt øreverk. hehe! Merker at du setter alle foran deg ja. Barna, og styrer og steller.. Unn deg noe nytt! hehe! Tusen takk for tilbakemeldingene, er veldig kjekt å høre at ting stemmer! Jeg er jo HELT fersk til dettte!! Bare tester ut selv, skjønner du!
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 6. desember 2007 #155 Skrevet 6. desember 2007 minireka.. du spådde meg over her. så sa du at jeg styrte og stellte alene med stor mage. blir jeg alene med nr 2 og??? kommer vi ikke til å fortsette å være kjærester??
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #156 Skrevet 6. desember 2007 Hei madam mim med tulla Nei, nei! Det er nok absolut ikke sikkert!! Jeg får bare bilder inn, å da fikk jeg bare opp deg og tulla di liksom.. Jeg kan gjerne ta feil vettu!!! å kjæresten din kan jo gjerne være på jobb osv osv.. Husker ikke om du skrev f.datoen til kjæresten din eller hva du gjorde.. Men det virker som du liksom vil gjøre ting selv, for at alt skal bli rett liksom! Ikke tenk for mye på dette! Huff, fikk dårlig samvittighet for at du skal tro at noe slikt kan skje! Huff:(
Julie Angelica:) Skrevet 6. desember 2007 #157 Skrevet 6. desember 2007 Jeg skal teste rett over helga. Gir deg tilbake melding:) Tusen takk. Litt spennende dette.
auro Skrevet 6. desember 2007 #158 Skrevet 6. desember 2007 Hei, du må gjerne prøve deg på oss. Vi skal snart selge hus. Ser du hva vi får for det? Over eller under takst? Når blir det solgt? Blir det flere barn på oss? Jeg 200974, han 300868. Tusen takk
14april spire ;0) Skrevet 6. desember 2007 #159 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har to gutter fra ett tidligere forhold, his du ikke fikk opp det... Litt usikker på åssen sånn vugge ser ut, prøve finne ut av det Vi er veldig forelska og har det fint så det stemmer ihertfall Skjedde litt fortere enn planlagt denne graviditeten, men helt klart ønska Ser du når vi får huset?
M - A - M Skrevet 6. desember 2007 #160 Skrevet 6. desember 2007 ja hos hun første blir det nok en gutt.. det har de sett begge gangene på de to UL hun har vært på ihvertfall.. hos hun andre sier magefølelsen både hos den vordende mor, og meg at det blir jente. Hun skal ikke på UL før om 2 uker.. blir spennende altså ) takk igjen !
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #161 Skrevet 6. desember 2007 Jeg såg ikke de guttene du hadde fra før nei.. hehe! Hmm. føler litt på våren, ikke så lenge før termin... Ser vårfargene utenfor... Litt vanskelig å si.....
14april spire ;0) Skrevet 6. desember 2007 #162 Skrevet 6. desember 2007 Oki, det blir vel rundt vår parten tydeligvis da siden di som har spådd meg har spådd at vi finner hus da Får du fortsatt opp gutt på meg forresten? Noen har spådd gutt og andre jente så har ikke blitt helt klok på det, men det kommer jo det som kommer da, he he
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #163 Skrevet 6. desember 2007 Jepp, jeg føler fortsatt gutt!=) Lykke til da!
Frøken Lilla Skrevet 6. desember 2007 #164 Skrevet 6. desember 2007 Hei Minireka Vil jeg få flere barn? Jeg er f 14.10.74 sambo 14.08.74
kaos83 Skrevet 6. desember 2007 #165 Skrevet 6. desember 2007 Hei jeg tror jeg har funnet min store kjærlighet, men vi har hatt litt problemer, men tror vi er kommet til et vendepunkt:) vet ikke er veldig spent der. Vi er ikke forlovet eller gift. men håper d ordner seg snart , tror kanskje this is it:) Vi er veldig lykkelig sammen:) når ser du spira da? her er hans dato: 24.11.81 tusen takk, du er dyktig:)
kaos83 Skrevet 6. desember 2007 #166 Skrevet 6. desember 2007 TILBAKEMELDING:) jeg har svar deg lenger oppe, jeg er ingenbollelikavell men har skiftet nick:)
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #167 Skrevet 6. desember 2007 Jeg svarer ikke mer innpå denne tråden nå, da det blir for mange energier å forholde seg til.. FOMLE&ARIEL: send meg gjerne en PM!
@--->---- Skrevet 6. desember 2007 #168 Skrevet 6. desember 2007 Hei, dette virket artig, så flink du er!! ) Kan du se om du får opp noe på meg også? Kjærlighet? barn? f. 080979
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå