Mamma med to søte små Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Har vært syk i 3 perioder i løpet av 6 uker nå. De to andre gangene har det vart i ca.3 dager. Tror kanskje den ene gangen var en halsbetennelse. Men jeg går jo så og sei aldri til legen... Gikk ihvertfall over. Men nå ble jeg syk før helgen igjen... Har ikke hatt feber, men veldig slakk i kroppen (feberfølelse). Men denne gangen har jeg blitt skikelig tett, nesedråper fungerer ikke. Nå har det løsna, men snørret tar aldri slutt. I dag har jeg hatt vondt i perioder i på høyre siden under brystet når jeg har anstrengte meg på jobb i dag. Noen andre som har vært borti noe lignende som kan hjelpe?? Tusen takk
Mamma med to søte små Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2007 Dytter litt forsiktig på denne...
Mamma med to søte små Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 Kanskje noen kan hjelpe i dag? Heldigvis klarte de skvise meg inn til legen i dag...
Sentralstøvsugeren Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Bihulebetennelse? Bruk nesespray...er den skikkelig ille må man ha sntibiotika. Det går også stille lungebetennelse....kanskje du har det og? God bedring!
Mamma med to søte små Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2007 Takk for det! Prøvte meg på nesespray, men da fikk jeg sinnsyk hodepine og ble kjempe dårlig. Tror kanskje det var noe der som jeg ikke tålte..
Sivalur Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Prøv nesehorn som du skyller gjennom nesen med. Du får kjøpt de på apoteket og der er full bruksanvisning. Litt ekkelt første gangen, men så blir det bare bra når det etterhvert løsner. God bedring.
Sentralstøvsugeren Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Saltvann hjelper det og, hvis du ikke tåler vanlig.....men det kan jo bare hende at den vanlige røsket litt i en evt betennelse.......husk å hold flasken ut mot sidene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå