Hvitkløver2020 Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Har en gutt som heter Jonathan og når nr 2 kommer vil jeg ha: Bendik:) Noen meninger?
Hvitkløver2020 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2007 Så fint et det er flere som er enige med meg!! Har 2 stebarn og de heter Joachim og Nadia:) passer det oxo!!??
lillespiren2:) Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Hei. Fine navn d ja, jeg har selv tenkt på jonathan, men d vil ikke samboern min.. d som gjør d enda vanskeligere syns jeg, når vi er to som skal være med å bestemme..
Hvitkløver2020 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2007 Jeg nevner det for mannen min hver dag jeg...håper han blir med på det!! Han har jo ingen forslagå komme med!!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 jeg vil kalle sønnen min for isak, men sambo står fast bestemt på per!!!! tror jeg døvver jeg altså...... får håp det blir jente da:) (vi vet ikke kjønnet enda)
Hvitkløver2020 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2007 HE HE HE... skjønner deg der ja! har en svoger som heter Per..ikke akkurat noe jeg ville kalt ungen min,nei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå