lenej :o) Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 hei! kor d går me læsinga da? fått boka? begynt? :)
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 pott'n du tenkte på? har fått boka ja, men må først lese ferdig den boka jeg holder på med. har 100 sider igjen, skal lese dem i kveld og så blir det pottis i morgen. så da blir det dib-streik for meg=)
lenej :o) Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2007 hehe, eg hadde åsså dib-streik da eg gjorde det. hadde nett-hus-heim-streik da.. hele dagen lå eg å mini å leste, eg leste den høgt til han, for da var han helt iro..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå