frakk Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Du hadde tråder om englekort for en tid tilbake. Jeg var så heldig å få svar av deg. Tenkte jeg skulle komme med en tilbakemelding om treffsikkerheten. Men jeg finne bare en englekort-tråd, og jeg fikk svar på den andre. Hadde lyst til å lese svaret ditt på nytt, før jeg skriver hvordan de siste mnd mine har vært... Har du link til innleggene eller?
wicca Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Hei ja det er fint med tilbakemeldinger Her er linken http://www.dinbaby.com/forum/thread/10598519
frakk Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2007 Hei... Nå var jeg her! Jeg ba jo særlig om tilbakemelding når det gjaldt jobb... Det har nå gått nesten to mnd siden du la kortene. Siden den gang har jeg sluttet i tidligere stressende jobb (jeg hadde sagt opp på det tidspunktet du la kortene). Jeg gikk arbeidsledig en periode, før jeg for ca 3 uker siden fikk ny jobb. Jeg stortrives med nye arbeidsoppgaver i en mindre stressende jobb. Eneste ulempen er at dette bare er et vikariat. Men i dag fikk jeg beskjed om at jeg kunne jobbe der så lenge jeg ville. Ut i fra dette så vil jo jeg si at du så mye rett i englekortene dine. Jeg ba jo bare om tilbakemelding når det gjalt jobb, og sa jo ikke noe om at jeg var i oppsigelsestiden og holdt på med å søke nye jobber. Nå er jeg spent på om punkt tre vil gi noe mening om en måneds tid. Jeg skjønner ikke helt hva det skal gå i ennå... Synes du er flink jeg. Håper du tar en ny runde med kortene dine snart. Da står jeg først i køen. Tusen takk igjen. Jeg har hatt disse englekortene i bakhodet hele tiden. Jeg tror de hjalp meg å holde meg positiv i en tid med flere avslag på jobbsøknader. Jeg hadde det i bakhodet at det skulle ordne seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå