♡Minimus nr2♡ høygravid Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Rart at det har blitt folk av tidligere generasjoner. tviler på at de hadde samme kunnskap om hva som var farlig for fosteret da de gikk gravid.. bare en tanke jeg måtte lufte....
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Det er det dummeste jeg noen gang hører. Tenk på hvordan det var før....hvor mye mer dødfødsler var det ikke,barn som døde i tidlig alder osv. Tankeløst og lite gjenomtenkt,tenker jeg om slike utsagn
~falck~ har fått baby! Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Det var slettes ikke alle det ble folk av tidligere...
Kvitrebekk Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Er kanskje en grunn til at barnedødeligheten har gått ned siden det? Synes det er et helt irrelevant utsagn uten rot i virkeligheten.
Smånetta 14.mai Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Det var vel på tide å lufte den tanken, for den er ganske møllspist. Det blir folk av noen barn u u-land også, men ikke like mange som her. Noen overlever sikkert også hvis vi blåser i vaksiner mot farlige sykdommer, leger slutter kle seg i operasjonsklær før de graver i innvollene til folk, hvis man ikke bruker sikkerhetsbelte, hvis man lever utelukkende på macDonaldsmat - noen overlever sikkert et skudd i hjertet også, men det er liksom ikke noe vits i å ta sjansen når man vet hva utfallet kan bli, i større eller mindre grad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå