Gjest Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Kanskje lesbeleksikonet vil ha pause? Google it!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Har allerede googla, og fant noen steder og klubber og diverse, og da slo det meg at jeg må ha en ekspert til å fortelle meg hvordan disse stedene er. Eller jeg kan jo sjekke ut alle sammen ;-)
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Jeg kan i hvertfall anbefale Naken. Ellers kan du lage deg en profil på gaysir og få anbefalinger på det meste
Tøysetipp Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Jeg er ikke pila..men.. Elsker.. Naken.. Har truffet mange lesber gjennom gaysir...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Er dere andre i tråden også lesper?
Tøysetipp Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Jupp.. Og jeg snakker kun for meg selv.
Gjest ->>- Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Hvor som helst. Bibliotekarstudiet på høgskolen og kjønnsforskningsfaga på Blindern er dog i en særklasse. Det er en stund siden jeg var hardcore utemiljømenneske, men hun jentungen som har tatt over Naken lovde kvinnekvelder med sus i serken så vidt jeg husker, og Elsker er ganske tvekjønnet skeivt. Det er også noen ølaftener for striskjortedamene på Cafe Sara av og til - tror de annonserer i Blikk og på gaysir, og Mono har ganske høy skeivingfrekvens. Gloria Flames også, sånn tidvis i hvert fall. Om du driver med musikk eller idrett er der en del tilbud, og om du er lesbe med unger kan du kaste deg med i Foreningen Partnerbarn om det er aktuelt eller evt LLHs Homofile og barn-gruppe. Lesber i dagslys har en del forsåvidt artige aktiviteter, men er nok preget av aldersgruppen 40+, og det samme gjelder denne tur-i-skauen-gjengen som jeg ikke husker hva heter.
Tøysetipp Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Du er informert ang det meste du pila :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå