Gjest Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Hun har barnebarnet sitt og kjæresten boende hos seg.. og de er ikke akkurat ryddige.. så skulle oldemor dusje.. og hun går i dusjen.. og finner en ny såpe som sikkert er kjæresten til barnebarnet sin.. bruker den.. og vasker seg godt... nedentil også.. går ut.. tørker seg.. og det begynner å svi noe grusomt nedentil.. ...det viser seg at hun har vasket seg skikkelig med hårfjerningskrem!! Stakkars dama! uff.. fikk helt vondt at ho jeg.. ser litt dårlig kan man si.. uff.. men men.. blir jo en artig historie ut av det da men.. svigermor holdt jo på å le seg ihjel.. men jeg fikk mest vondt av ho.. jaja.. ;/
MissUnderCover Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 huff stakar, det er fort gjort.. blir hårløs både her og både der nå da eller? hehe huff..
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 HAHAHAHAHA,sorry,men HAHAHAHA. Den der gjorde at jeg klarer å holde meg våken til Greys...hehehe, stakkars stakkars stakkars dame!!! Men jeg ville nok lest på ting som ikke var mitt uansett før jeg gnidde det sikkelig inn i "høna" hehehe
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 ja det at de ikke var ryddige hadde kanskje ikke noe med der å gjøre da.. men de strør veldig rundt seg.. hehe.. tanta fant engang en brukt kondom! uffle! hehe.. men det er jo en annen sak!
Minesmå:)+en til! Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 HAHA... unnskyld at jeg ler... men haha! Stakkars dame.. Godt det ikke er noe farlig=).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå