Gjest Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Når må en søke om barnehageplass (siste frist) hvis en vil ha barnet i barnehage fra juli/aug?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 I vår kommune er opptaket i slutten av august (ved skolestart). Vi må da søke i mars. Du kan søke før,men søknaden blir ikke vurdert forand andre og du vil ikke få et raskere svar.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 I oslo skal de starte med ansinitetsinntak (ble det riktig?)fra nyttår, så søk så fort som mulig hvis du bor her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå