mizz25 Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Lillegutt på 15 mnd hadde lagt en hel dorull i vaskemaskinen,å det merka æ da æ sku ta ut en maskin med MØRKE våte klær... Kan tænk dokker te kordan klærne så ut... FULL av papir,papiret va som limt på klærne,meget frustrerende der og da,men måtte le litt etterpå... :-) hehe!!!
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 hihihih .. sånn kan nemi og finne på om jeg ikke sjekker !!
Musemor med tre søte små Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Prøv å legg tøyet i tørketrummel i små mengder og se om papiret kommer i filteret
Gjest otilie79 på nye eventyr:o) Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Haha:o) Fant restene etter ei sånn hylse (tom dorull) i vaskemaskina, så kan tenke meg til frustrasjonen din. Vær glad det ikke var en slik en du fant : http://www.an.no/nyheter/article3166892.ece
mizz25 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2007 Hehehe.. Ja,må prøv å tromle klærne... =) Mange av klærne va gravideklær,å æ har lite med klær å gå i for tida,e i uke 32.. hehe =)
mizz25 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2007 Hehehe.. Vet det,så det i avisa i dag ;-) Stakkars katt!! =)
☆Anonymia☆ Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 å herregud stakkars pusekatten.. heldigvis overlevde den.. huff... hadde det vert meg hadde jeg aldri klart å tilgi meg selv.. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå