Gå til innhold

Hjelp !!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke fjernkontrollen til tven...

Jeg og gubben har leita overalt, uten hell :-(

Og dersom jeg ikke finner den, så må jeg dele pcen med ham utover kvelden. DET VIL JEG IKKE!!!!

Noen synske som kan hjelpe meg med å finne den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke syns, men må bare spørre om dere har leta under og mellom sofaputene? :)

Skrevet

Jepp

Takk for forsøket:-)

Skrevet

Ok, kjøleskapet? Frysern? Under sofan eller teppe (hvis dere har) ? :)

Skrevet

Vindus karmene? På badet? soverommet?

Skrevet

jepp de stedene også. Vi har leita i to og en halv time...

Fordelen er at det nå er blitt veeeeldig ryddig her :)))))

Skrevet

Jeg klarte å ta den med på do og legge den igjen der en gang.

Kanskje se etter der?

Skrevet

Noen av dere som røyker? Se i jakkelomma i såfall (samboern tok fjernkontrollen i lomma en gang han skulle ut å røyke) I bilen?

Skrevet

På do, på kjøkkenet, spisestuebordet,

Skrevet

Venninna mi fant sin i hetta på genseren ho hadde på seg... Noen av dere som har hettegenser på dere????

Skrevet

Nå har gubben sjekka bilen, og lomma der han har røyken i. Null resultat :-(

Ingen hettegenser heller...

Vi har leita her :

-Rommene til ungene (De er blitt skikkelig rydda)

-Soverommet vårt (Rydda nå det også)

-Badet (under dusjkabinettet til og med. Sjekka skittentøykurven)

-Stua ( IFinkjemmet bokhylla, sett under sofa/sofaputer, bord, tv reol, oppi lekjekassen vi har der)

- Gangen/trappeoppgangen (Løfta på sko, sjekka oppi sko, sjekka hettene på jakkene...nå nettopp ;-) )

- Kjøkkenet (Oppå/inni mikroen, oppå/inni kjøleskapet/frysen, i skap og skuffer der)

-I vinduskarmer

-I garderobeskapene

- I/under alle sengen (inni dyne/putetrekkene)

- i vesker og ransler

- i bilen og jakkelommer

- i barnevognen som står i yttergangen

Vi spurte ungene om de har sett den, og da svarte treåringen at han hadde puttet den inn i vedovnen...så vi har til og med sjekka der:-) hehe

Nå er vi skikkelig fortvila her. Hva gjør vi dersom den ike dukker opp i det hele tatt da?

Skrevet

Sett oppå tv? Hihi ;-) Neida, men bak tv, under tv?

Skrevet

haha ja :-)

Egentlig var jeg dritsur etter all letingen, men etter at dere prøver å hjelpe meg, så klarer jeg faktisk å le litt av det også.

Hvordan kan den forsvinne slik? Det er egentlig ganske merkelig. At en fjernkontroll kan være så savnet. Både jeg og gubben har leita og stressa i hele kveld. Ungene fikk vi ikke i seng før over klokken åtte....fjernkontrollen var det eneste som betydde noe...hehe

Den må jo dukke opp en gang, og hvor er jeg temmelig spent på ;-)

Skrevet

Nå sover vell tre åringen,men spurte der igjen når dere ikke fant den i vedovnen? Har dere gåbil i stua, ligger kanskje oppi den.... Hm..

Skrevet

Er litt spent på hvor du finner den til slutt jeg også:) Du får legge det ut her når du finner den;-)

Skrevet

Ingen gåbil... men har faktisk leita inni store leker.

Vi får ikke skifta kanal nå, og den står på Play Disney som slutta klokken 18.00

Finner jeg den ikke til i morgen, så får jeg sende mail til leieboeren vår, og spørre om å få låne hans. (Han er ute i nordsjøen nå)

Men den må da dukke opp...

Skrevet

Sikker på at dere ikke har noen knapper oppå, på siden under frempå bak på tven til å skifte kanal og volum???? men det har dere kanskje sjekket.. trodde alle tver hadde det..

Skrevet

Jo vi har det, men de funker bare på standardpakken til kabel tven. Så lenge vi har kobla til dekoderen, kan vi kun skifte kanaler og volum med tilhørende fjernkontroll. ( vi har kabel tv fra GHET)

Skrevet

aha, det har vi og... da ble det verre...men på dekoderen vår går det ann å skifte kanal rett på boksen... huff da, håper dere finner den snart :)

Skrevet

Oppi blomsterpotter, spes hvis du har noen på gulvet

Inni ermer til jakker i gangen

oppi sko i gangen

i oppvaskmaskina

oppi alle sengene

søpla

har du stålamper med hul fot/ sokkel? Se inni der---

Ja jeg har VELDIG oppfinnsomme unger her i huset...hehehehe

Skrevet

Nå gav gubben opp letingen....og gikk og la seg.

Jeg får ikke sett Greys i kveld, så jeg joiner ham.

Helt sykt at en fjernkontroll kan forsvinne på den måten. Nytter jo ikke å lete mer heller, for vi har omtrent lett overalt... to ganger :(

TUSEN TAKK FOR GODE LETETIPS (som burde ha gitt godt resultat) :-)

Skrevet

Har den dukket opp nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...