endelig nr2 Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Har i lang tid kjent masse spark, særlig om kvelden. I dag fikk jeg plutselig vondt i magen og la meg ned. Da skjønte jeg hva det var, det var akkuratt som at babyen har snudd seg og begynt å sparke innover i magen i steden for utover. Det var skikkelig ubehagelig og holdt på en god stund. Håper den snur seg fort tilbake! Hihi. Er jo uansett gøy å kjenne at det er noe der. Blir nok en liten rabbagass dette! Er foresten 20 fullgåtte uker i dag!
mamiladi Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 :-) jeg vet ikke helt, men det kan godt hende. Kjenner masse spark både til høyre, venstre, ut og ned ihvertfall :-D Ble litt paff her om dagen når junior bestemte seg for å trø på blæra mi (den er vel litt ned og inn), det var litt ubehagelig men jeg måtte bare le. Er 22 uker på vei :-)
lillespiren2:) Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Hei. Jeg kjenner d innover i magen, den lille gutten min, ligger med ryggen utover. så han ligger nok å sparker innover, er nok derfor jeg ikke alltid kjenner ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå