tigergutt<3 Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 mannen har tatt med seg min mobil på jobb og jeg trenger å komme i kontakt med ham. Har kun tilgang til internett. Har prøvd å sende mail men de svarer han ikke på..... Tulla sover så kommer ingen vei...
Gemini7 Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har Telenorabonnement, og da kan man sende gratis sms fra telenor sine sider, under "privat" og "mobil". Men du må da ha et passord når du skal logge inn, som du vil få tilsendt på mobilen, så det hjelper deg vel ikke stort...?
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 ung1881.no der er det bare å registrere deg, så kan du sende så manbge gratis sms du vil:) d følger bare litt reklame med i slutten av meldingen:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 eller på www.telefonkatalogen.no hvor man tom. kan få eget nummer som avsender- er vel så og så mange gratis om dagen det er- men husker ikke hva.
ca3ne Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 meld deg inn på inpoc.no så kan du sende melinger gratise vertfal 3 sms om dagen gratis... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå