oblix Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Gutten vår på 4,5 mnd har like like hard avføring som oss voksne, det er vel ikke helt riktig? Han har ikke vondt, og presser heller ikke så mye. Vi kan ikke gi malt, sviske eller laktulose, da får han sååå vondt:( Noen forslag om hva jeg skal gjøre med dette?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Hvis han ikke presser mye eller har vondt, så er det ikke farlig vil jeg tro. ihvertfall ikke hvis han får noe fast føde. Her har vesla på 7 mnd av og til "voksenbæsj", men ikke vondt av den grunn. Andre ganger er den mer "kremete" (hehe).. Hun får 2 grøtmåltider og middag. Gir du han fruktmos? Jeg merker bæsjen hennes blir mykere når hun har fått det..
oblix Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2007 Gir han hjemmelaget fruktmos med pære og litt kanel. Så får han en halv posjon med grøt til kveld, toppen! Får mme.
fox`y Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 vist han ikke har vondt så går d nokk greit.. poden min er strax 5 mnd nå å har virkelig rinnende avføring,alldrig hadd fast,men han sliter å presser for å få d ut selv om d er helt suppe for å si d slik.. vet ikke helt hva du kan gi han jeg når han ikke tåler malt,laktoluse ol. men vist han begynner å klage å slikt og får problemer med å få til å bæsje,så kan du jo ta d opp på hs.. lykke til:) ha en super dag videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå