Gjest Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Tror neppe det.....ble fortalt i dag at 77% av alle ekteskap nr 2 havarerer. Har man for store forventninger til partner eller hva tror dere er årsaken? Det er jo ganske skremmende tall.
meg & to små vampyrer Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Jeg tror at man har med seg mye baggasje + at man har løst konflikter ved å gå tidligere + at man vet at man overlever et såpass alvorlig brudd. Eller noe slikt.
Under den hvite bro Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Huffda...vet ikke det...er vi blitt kresne etter tiden som har gått kanskje??? Gresset er jo ikke grønnere da...bare virker slik... Eller gresset er jo for meg grønnere sørpå haha... Nei tror ikke det...man burde holde ut mer enn mange gjør i dag... DEt e no mi meining...
~Fanta~ Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Jeg tror ikke gresset er grønnere på andre siden, men det er jævlig (unnskyld) viktig å vanne godt der du er! Ellers må jeg si meg enig med deg at det var skremmende tall! Tror nok ganske mange forhaster seg ved brudd, og tror at alt blir så meget bedre, men så kommer engang hverdagen, og da............
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 hmmm jeg tror kanskje man har for store krav og forventninger... og lite tid til å pleie kjærligheten...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Både og vil jeg si, det spørs jo veldig hvordan situasjonen er.
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Jeg tror at forhold nummer to ofte bare er en utvei fra nr.1. Er man i et ulykkelig forhold vil alt på den andre siden virke mye bedre. Tror ikke man stiller så høye krav til en ny partner, men vil liksom bare komme seg bort fra nummer1. En kompis av meg sa en gang at selv de mest sexy damene ute på byen har en bestemorstruse hjemme. Så sant, så sant..
Stratos med 3 barn Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Før jeg ble gift og fikk barn fant jeg stadig grønnere og grønnere gress helt til det grønneste dukket opp :DDD Men nå etter at jeg er gift og har to barn med han tror jeg nok ikke det nei! Skulle jeg bli alene nå tror jeg at jeg forblir alene og heller finner meg en ung elsker Tror ekteskap nr 2 ofte havarerer fordi man har med for mye bagasje og det er vanskelig å kombinere med ny kjærlighet, familieplanlegging osv. Dessuten mangler man kanskje litt sammen. De opplevelsene når barna ble født, tok sine første skritt osv osv tror jeg blir veldig viktige fellespplevelser å ha når vi blir litt eldre!
Tomine is my star Skrevet 4. desember 2007 #10 Skrevet 4. desember 2007 Kjenner til to personer som har forlatt sitt gamle liv til fordel for nye kjærester,og de er lykkeligere nå enn de var i sine gamle forhold... Så gresset KAN være grønnere på den andre siden...
Jenny-penny Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 Både og... Tror det er viktig at man er lykkelig eller i det minste tilfreds. Mener selv at om man går rundt og er ulykkelig med den man er samme, kanskje man faktisk kan trives bedre alene eller på sikt møte en ny. Men å gå rett til en ny tror jeg bare bringer ulykke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå