Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 5 åringen har trang forhud. Er det noe jeg bør gjøre noe med? Hva kan man i såfall gjøre?
Hufsla Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 min sønn på snart fire har det. Vi fikk beskjed om å gå til legen dersom den blåste seg opp når han tissa, eller der ble infeksjon. Nå blåser den seg opp, så vi var til legen i går. Da fikk vi beskjed om at de var restriktive med å opperere på så små barn, det hadde oftest liten virkning. Så så lenge den ikke var betent eller der var infeksjon skulle vi ikke gjøre noe. Du kan jo bestille en legetime å høre?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Gutten min fikk salve av legen..nå får han til å dra forhuden tilbake,men da så legen nå at strengen er for kort..så bestil time til legen du !
Kristine :-) Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Gutten vår ble operert for trang forhud da han var 4 1/2 år. Legen var i tvil om vi burde gjøre noe, men sendte en henvisning til sykehuset. Kirurgen som vurderte han, sa at "her er det jo nesten ikke åpning", så vi fikk tid til operasjon ganske fort. Operasjonen er nesten som en omskjæring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå