Gå til innhold

Til ped.ledere i barnehagen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha veiledningssamtale med styrer i på torsdag. Styrer vil vi skal lage en problembeskrivelse der jeg forklarer problemet/utfordringen.

Har ikke hatt tid til å tenkt på dette i det heletatt, og nå sitter jeg her da...Er ikke noe spes. jeg trenger veiledning på heller føler jeg..(Men det er det jo sikkert..)

Er det noen der ute som har et forslag? Hva var nyttig for dere å få mer veiledning på? Gjerne med problembeskrivelse..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er da... Har aldri fått veiledning jeg... Enda jeg insisterte på at jeg veldig gjerne ville ha det på oppstartssamtalen i høst.

Ergo har jeg ingen problembeskrivelse å hjelpe med, men kan komme med noen forslag til hva jeg selv kunne ønske jeg fikk veiledning i.

-takle "vanskelige" foreldre

-hverdagsveiledning av assistenter

-implimentere rammeplanen i det daglige arbeidet

-de ulike pedagogiske verktøyene vi bruker

Men jeg var nyutdanna i vår da, så er kanskje litt banale ting for mer drevne ped. ledere... :o)

Skrevet

Er ganske fersk selv, så dette er min første veiledning..

Er kjempeheldig med styreren og problemer/spørsmål tar vi underveis. Er vel derfor jeg ikke helt vet hva jeg ønsker veiledning på heller...

Skrevet

*sukk* noen som har det. Hvis du nå kommer her å forteller meg at dere har vikarer også så setter jeg meg ned å sipper :o)

Spurte så tynt om jeg om ikke annet kunne få kollegaveiledning, bare for å få litt hjelp. Men er ikke tid til sånt på denne siden av nyttår ihvertfall. :o)

Uansett kan det jo være greit å gå gjennom en eller annen generell situasjon som gjerne ikke har vært ett problem dere har tatt opp eller møtt på enda.

Skrevet

Vi har vikarer også vi vettu, he-he. Er kjempeførnøyd med arbeidsplassen min! Vi finner nok på noe å snakke om, he-he..

Skrevet

*HULK*

Hvis dere ikke finner noe å snakke om, så kan jeg godt få overta veiledningstimen altså ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...