Gjest Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 var en vakker sjel her inne som hjalp meg å lage de og så bestilte jeg de fra eurofoto, super fornøyd
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 jeg har ikke hentet de enda så vet faktisk ikke. Skal hente dem på fredag. Vi tar bilder hos en fotograf så jet tipper jeg blir fornøyd:)
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Fornøyd ja. To par store blå øyne som smiler til deg:)
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Ja kjempefornøyd! Kjøpte hos sponland.no
ToPrinsesser<3 Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Kortshop.no, fikk korrektur på mail i dag og de ser veldig bra ut, etter godt tips fra kortshop og endring av ett bilde. Koster 22kr pr stk.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Takkekort på sponland.no Du mailer bildet til dem med valg av kortdesign. Korrektur på mail, så du ser akkurat hva du får. Betaler regning som ligger med forsendelsen. De er superraske,(kom etter tre dager!) det er veldig bra service, og bildene er flotte. Betalte 9 kr kortet (35 stk), avlange med konvolutt, 30 kr (?) i frakt kom oppå. Tror det ble ca 350 kr totalt. Julekort på optimalprint.no Betalte oppunder 400 kr (husker ikke helt). Da fikk jeg 75 julekort med konvolutter. Designen jeg valgte hadde fullfargeprint foran og bak. Her designer du alt selv på nett. Lager tekst og bilder selv. Jeg skrev hele julekortet jeg (masse tekst). Bildene ble litt mørkere enn på min maskin, og bittelitt blasse (jeg er meeeget nøye når det kommer til foto!). Neste gang skjerper og lysner jeg litt ekstra om jeg bestiller derfra. Rask levering (4 dager). Det var billig og bra. Men jeg synes fotokvaliteten og papiret var noe bedre på Sponland!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå