Tomine is my star Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Ser det kommer noe om det på nyhetene nå....
selfangerkjerringa Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Vanskelig å la være å tenke på at VELDIG mange på bim ga meg busslaster med pepper da jeg var så dum å skrive der at jeg holdt meg unna bløtoster i svangerskapet for å være på den sikre siden... jah.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå