RaPe Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Jeg er ansatt i kommunen (skole, barnehage) og lurer på hvordan permisjonspengene nå regnes ut. Tror det tidligere var slik at hvis du hadde jobbet 6 av de 10 siste mnd før fødsel, fikk du permisjon m lønn. er det slik fortsatt? Jeg har termin i slutten av mai, er det da slik at hvis jeg har jobb ut januar, da (startet i august) så har jeg rett på permisjon m lønn? Og er det da et snitt av disse 6 mnd som legges til grunn? Lurer litt, for er kun vikar i nesten 40% av stillingen min (og 30% fast), og den kan opphøre når som helst... Noen som vet???
nr 6 på vei Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Du vil ha krav på permisjonspenger om du jobber ut januar. Blir du feks sykemeldt teller det også som pensjonsgivende inntekt og du har krav på permisjonspenger da og
RaPe Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2007 Takk! høres utmerket ut! men mener det var noen her inne tidligere som mente at reglene var forandra.... Satser på jeg har jobben ut januar da! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå