Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 til svigermor som holder til i spania. Skal være der til over jul. Så da tar jeg med meg barnet og morrakvalmen (huff håper jeg slipper så ille kvalme når jeg sitter på flyet med ei lita ei.) Gruer meg litt for reisa men gleder meg til å komme fram. Det blir 12 dager med bare meg, jenta mi og svigermor før resten kommer. Svigermor ringte i går og ho er helt i hundre da ho ikke har sett barnebarnet som forsovidt er hennes eneste barnebarn siden sommern. Hvis bare jenta mi godtar svigemor så blir det noen etterlenktede sove morgner for meg da svigmor er morgenful og vil så gjerne få lov å ha tid med henne alene på morran. Jeg kommer fantastisk godt overens med henne da mye bedre en med min egen mor, som jeg forsovid kommer godt overens med også. Hun er typen som er utrolig gavmild men legger vekt på at jeg ikke skal føle at hun tar over. Ho vil kjøpe en ny garderobe til jentungen noe jeg har sagt er helt greit da omtrent allt her er vokst ut av nå. Hun spurte for nesten to mnd siden om jeg syntes det var greit. Når mannen snakka med ho i går sa ho at ho hadde funnet masse fint men ikke kjøpt noe av det enda da hun ville jeg skulle godkjenne klærne først. Slik at ho ikke kjøpte noe jeg ikke liker. Ho skal kjøpe barneseng, spise stol og en trille som vi skal ha i huset der. Men det ville hun også at jeg skal få være med å bestemme så jo spurte om det var greit at vi drar på Babys r us og toys r us samme dag som jeg kommer. (jeg syntes jo at ho helt fint kunne ta avgjørelser selv når det gjelder ting som skal stå hos dem, men er glad ho er av typen som heller vil ta med i råd.) Og ho er kjempe glad nå da når hun har fått høre at nummer to er på vei. Hadde ikke tenkt å fortelle noen før etter jul når jeg vet sikkert at jeg er 3 mnd ,(hehe ikke helt sikker på når jeg ble gravid blir spennede når det blir tid til UL) Men ho vil vel bi veldig bekymmret når jeg går rundt å er kvalm og uggen, så er bedre ho vet hva det er.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 En slik svigermor skal jeg også en gang bli. Heldige deg! Håper du forstår hvor heldig du er. Jeg har aldri fått noe av svigermor. Ikke en gang en barselgave. Kos deg i Spania!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Å jeg er veldig klar over at jeg er heldig ja.. :-) Har et par "svigemødre" fra helvete bak i fortiden min. Heldigvis har jeg ikke barn med demmes sønner, for det hadde nok vært andre boller ja. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå