yret Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Vi har en nær venn som aldri gir gaver. Han har vært i bryllupet vårt, på barselbesøk og i navnefesten til datteren vår, men har aldri med seg noe. Han har aldri kommentert dette selv, og ikke har vi heller, men jeg klarer ikke la være å undre meg over dette. Det er absolutt ikke gaven som sådan som er viktig, det er ikke det at det er så viktig å få noe, men det er jo litt rart, eller? Jeg kan vel ikke akkurat spørre han hvorfor heller. Det vil jo høres litt i overkant materialistisk og grådig ut ;-) Er det jeg som henger meg opp i uvesentligheter her? Jeg blir ikke akkurat fornærmet, men litt overrasket og småirritert, kanskje... Hvordan hadde dere reagert? Synspunkt?
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Høres jo litt rart ut da.. Er han gammel? singel? tenker bare på at noen tenker ikke så langt, lever litt i sin egen verden og skjønner/tenker ikke over at det er normalt å ha med gave.. Noen trenger mora si til å passe på/minne på om ting hele livet, hehe... Eller er han bare slik,at han ikke gidder å bruke penger/energi på andre, viktigere å bruke pengene på seg selv??? Eller har han ikke råd? Eller det tror jeg faktisk ikke,for de som har dårlig råd, er ganske oppfinsomme og finner alltid på noe,som ikke trenger å koste så mye? Iallefall ett kort...hm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå