Gå til innhold

Har 2 spørsmål her...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en spesiell krem man kan smøre på magen for å unngå strekkmerker?

Og så lurte jeg på om det er farlig å ta varme bad?Er så glad i å bade,å liker når det er skikkelig varmt..Er det skadelig for fosteret?

Takker for svar:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer også om det finnes en sånn krem?'

Skrevet

Finnes nok ikke noen krem for å forhindre strekkmerker. Er genetisk betinget.

Men skader ikke å smøre på hudkrem, da klør det mindre og magen er myk og god.

Skrevet

Fikk høre at a-crem skulle funke..men hindret kun klø til meg.Tror nok det at strekkmerkene kommer viss man har huden til det.Det er ikke farlig å bade i varmt van...gjorde det med nr 1 og han har ingen skader av det.Badet litt nå også i ganske varmt vann.Er jo ganske avslappende.

Skrevet

Strekkmerker dannes under huden, så finnes nok ingen kremer nei. Dessverre.

Skrevet

Hva er det som gjør at man får strekkmerker?Bortsett fra at huden vokser så klart.,.

For noen får det jo ,mens andre får det ikke?

Skrevet

Det finnes flere kremer som sier de skal forhindre strekkmerker, men om de holder det de sier er vel heller tvilsomt. Bare bortkastet å bruke mye penger på dyre kremer mot strekkmerker. Kjøp heller en vanlig fet fuktighetskrem og smør morgen og kveld, da blir huden myk og smidig. Men hvis penger ikke er noe spørsmål, så for all del, det skader jo ikke å prøve.

Skrevet

Prøv Cocoa Butter fra Body Shop!! Det sier den skal være bra, jeg er veldig fornøyd med den, har ingen strekkmerker hittil...

Skrevet

Det går fint å ta et varmt bad, men tipper det gjelder det samme for bading som for badstue: ikke for lenge for å unngå overoppheting inne hos fosteret.

Skrevet

Har faktisk hørt at flere har skrytt av den:-)

Skrevet

strekkmerker er når de ulike hudlagene ikek klarer å kompensere for raskt vekst. den strekker seg og "sprekker" for å klare å holde tritt. synes ikke det er noen kriser om man får noen strekkmerker her og der, de blekner og man har tross alt bært frem et barn...

krem vil selvsagt gjøre huden mykere og kanskje mere elastisk, men foreløbig finne singen kremer som kan motvirke eller hindre strekkmerker.

har for øvrig fått et fint kart oppover magen selv... er 27 uker, så jeg kan vel bare vente meg å få en del strekkmerker..

Skrevet

Jeg har kjøpt en krem fra Vichy spesielt mot strekkmerker på apoteket! Om den virker aner jeg ikke, men skader ikke å prøve:) den koster 249,-

Skrevet

Det er vitenskapelig bevisst at INGEN ting virker mot strekkmerker, da disse er genetisk betinget.

Skrevet

jeg bruker spenol på magen... jeg er 25+3 og er ganske stor og ikke fått noe strekkmerker... jeg er veldig fornøyd med den vertfall og lett å få tak i...

Skrevet

Genetikk jenter! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...