Gjest Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Tenker at ungene våres skal jo lære engelsk på skolen og at engelsk blir mer og mer viktig å kunne for å klare seg ute i verden. Og at små barn lærer fortere og lettere enn større barn. Så jeg har lekt litt med tanken på å kjøpe inn noen svært enkle lettleste barnebøker på engelsk og lese for dem for å få dem til å bli vandt med språket og kanskje lære litt også.Er dette en god eller dårlig ide tror dere?
Under den hvite bro Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 GOD IDE...jeg leste it was the night before christmas...til dem i går ... de er 4 og 3...og det gikk kjempeflott...minste snuppa sier merry christmas til meg etter 2 dager med det diktet haha kjør på...klem
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Bror til pappa er gift med ei som har engelsk som sitt språk, så her har unga fått engelsk inn med morsmelka. De snakker lite engelsk men forstår det meste av det tante sier til dem. T.o.m minstemann på 2år lytter og utfører enkle oppdrag. Små barn lærer mye fortere enn oss trege voksne, så jeg ser ingen hinder i at ungene lærer tidlig. bare enkle ting som å si både det norske og engelske ordet for enkelte ting som t.eks kopp, fot o.l
stripete ullsokk Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 syns det var en bra ide, så lenge det er lystbetont er det ja bare bra. Her har vi en pekebok på engelsk og litt bøker, og mini kan enkelte ord på engelsk som thank you, please, yes, no mm. Mini er 2.7 år
stripete ullsokk Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Hvor kan jeg finne det tror du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå