Gå til innhold

Å reise til Hawaii....hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tilbud om å reise med jobben til Hawaii.

Ville dere gjort:

A) Reist alene og vært borte 1 uke fra mann og 2 barn (3 år og 11 mnd- som sannsynligvis ammes litt ennå - blir vel i så fall ammeslutt)

B) Tatt med familien (DYR reise og LANG reise med de små, men HERLIG ferie, kan være borte i ca 3 uker - el. så lenge pengene rekker...)

C) Ingen av delene, dvs blitt hjemme.

Ikke ofte man får dekket reise og opphold til verdi av 20-25000 kr, hm, BIG dilemma!!! (Fam må evt betale selv da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde jeg hatt penger til det hadde jeg tatt med familien, hadde jeg ikke hadde jeg tatt den ene uken alene..

Skrevet

det var faktisk veldig vanskelig å velge syns jeg..

men absolutt ikke bli hjemme..

hallo!!! HAWAII GRATIS nesten!!!!!!

syns det hadde blitt en sinnsyk lang reise for barna,det er egentlig der det skurrer for meg..

om ungene klarer reisen,ville jeg tatt alle med..

Skrevet

Jeg ville i hvert fall aldri vurdert alternativ C!!!!! Hadde gått for A jeg tror jeg, og heller dratt på en egen ferie med familien.

Skrevet

Jeg tenker spesielt på den lange reisen, jeg, (i tillegg til pengene selvsagt, men jeg får jo dekket min del) det er 24 timers reiserute... med mellomlandinger.... 3 åringen har jo knapt tålmod til 1,5 times bilkjøring eller 6 timer på tog...ser for meg det blir svett for oss voksne, men kanskje verdt det likevel?

Skrevet

Samme som over meg...definitivt IKKE C;)

Skrevet

om eldste mann ikke klarer 1.5 timer reise engang ville jeg ikke turt 24 timer...stakkars..han hadde jo blitt dritt lei,har et sete tumleplass liksom..

nei..

ville muligens reist alene da..

Skrevet

A eller B.

Hadde tatt A selv. Du kan amme barnet når du kommer tilbake etter 1 ukes ferie, og Hawaii er ikke nødvendigvis et paradis for en familie med to så små barn. Da må det planlegges.

Må legge til at Hawaii er et fantastisk sted når du kommer bort fra byene.

Skrevet

Må legge til at jeg tok med gutta mine til USA da de var på den alderen, og jeg har aldri vært sååå sliten etter den lange flyturen og stress på stedet vi bodde. Tok en god uke før vi som familie ble "normale", så tar en med barna så langt bordt i reisetid så trenger en et par uker på stedet.

Skrevet

Må bare si du er heldig som har en slik jobb....haha Jeg vil også ha. Reis på tur;)

Skrevet

Nr 2, har vært der 3 ganger med barn, dog bare eldstemann da., men det gikk fint, han hadde den første turen sin da han var 15mnd gammel, mye vakker natur å se og ikke minst kjempebra shopping faktisk=)

Skrevet

Takk for hjelpa! Begynner å få lyst til å dra alene, he-he, hvor ofte kan jeg være "for meg selv" nå for tida, nyte ett glass vin og bare være "meg".

Hadde faktisk tenkt å være hjemme, dumme meg, skam! Jeg er vel ikke helt uunnværlig her hjemme, går vel verst utover minsten, men han overlever vel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...