Gå til innhold

Tusen takk for et koselig julebord!:-)

Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Var jo veldig bra for meg og den sosiale angsten min...hadde jo på meg normale klær og bestilte normal mat!:P Og den jordbærgreia smakte jo kjempegodt!:-) Altså hadde jeg det kjempedigg! Og gøy at det var så mange der med barn på lik alder som snulla...blir gjerne med på et treff med barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) var veldig hyggelig. dumt jeg måtte dra såpass tidlig, men kjæresten min hadde vært på julebord siden 6, så han var passe sigen og keen på å dra hjem, vi skulle ta taxi sammen.

snakket med vibeke og vi skal prøve å få til en bytur snart igjen, men denne gangen med vors hos en av oss først. kan bli dyrt og begynne å drikke på byen.

bra du koste deg:) det gjorde vi og!

Skrevet

Ah, så det var derfor...hørte jo ingenting som blei sagt!:P

Men jeg blir med på en tur til...gikk supert at Iris var hos faren sin, og det gikk ikke utover melkemengda mi, så ingenting som hindrer meg å gå på byen!

Skrevet

da er det bare å kjøre på, hehe;)

Skrevet

Ja det var kjempe kos :) Dumt at jeg og Yolanda måtte dra så tidlig da, men jeg blir gjerne med senere en gang også!

Skrevet

Ja, det var dumt!:-( Men når man nettopp har fått lappen så er det jo gøy å være den som kjører!:P Og du får beregne youknowwhat når vi fastsetter neste dato!;-)

Skrevet

usj, kjipt å gå glipp av :( gleda meg skikkelig. men hadde ikke mulighet til å komme dessverre, som jeg skrev i den andre tråden. men blir veldig veldig veeeldig gjerne med neste gang!:)

Skrevet

ja kjempekos jenter;) hehe... den stakkars julepynten da som fikk sugerør div steder:P HAHA vi må absolutt ta oss en tur ut sammen igjen:) GRATULERER MED DAGEN HELENE:)

Skrevet

Det var kjempemorro! Synd ikke alle ble med ut etterpå da! Men det får vi gjøre en annen gang! Stakars julepynten ja! Haha. Tusen takk, Vibeke =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...