tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Ja..så var VÅR EL over..og jeg sitter her med absolutt ingen følelse for noenting..hmm.. vet ikke om det er bra eller ikke jeg? Føler ikke at jeg er gravid..håper på det selvfølgelig..skjønner ingenting igrunn. Det rareste er at jeg ikke stresser med det! Jeg er igrunn en stressa person sånn ellers, så hadde liksom forventa at jeg kom til å henge meg skikkelig opp i dette.Tenke mye på det og sånn..men nei, her går livet sin vante gang! Men hvordan står det til jenter? Symptomer ute å går? Gode og dårlige følelser?
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Jeg var også rolig i min første PP :-) Men nå stresser jeg litt (men mest i tankene, da :-)) Når hadde du EL? Og når har du IKM? Kan jo egentlig regne det ut selv når jeg får din dag for EL :-) Men du har sikker oversikt uten at jeg behøver å tenke. Jeg har IKM søndag i Uke 50, så det er 2 hele uker til jeg kan teste :-) Gleder meg til å høre hvordan det går med testinga for de andre nå i Uke 50....Håper på mange midtseptember barn :-) Jeg har INGEN symptomer :-) Alle andre ganger har jeg følt både det ene og det andre. Men ikke denne gangen. Hehe. Typisk! Men jeg har en god følelse. Men om det kommer av at vi har hatt en bra EL, eller om jeg føler på meg at det er noe på gang, det vet jeg ikke :-) Du da?
lana<3 Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 El er over hos meg også....er nå 3 dpo ifølge fertilityfriend og fikk en slik rød vannrett strek på at jeg hadde hatt el....jippi.... Jeg har heller ingen symptomer, men det er såklart ganske naturlig siden jeg nettopp har hatt el og det er nesten to uker til mens... Men jeg har gardert meg med masse gravi tester...så skal teste meg første gang om 5 dager......altfor tidlig men siden jeg har så mange og så billige .........har ikke følelsen av at det kommer til å klaffe denne mnd for oss...men neste for da skal vi på ferie og tror vi kommer til å nesten "glemme" ut at vi prøver og da skjer der jo ting..... Noen andre med symptomer kanskje???Når skal dere teste første gang??
flypapir Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Heihei... Her går vel alt bra, men jeg har liten eller ingen tro på at det har klaffet denne pp. Er første pp etter sa, så jeg tror syklusen er litt ute og kjører. Har heller ingen symptomer. Men håpet er der såklart! Har IKM den 14., men har vel tenkt til å teste den 12. Fikk positiv test 4 dager før ikm sist, så håper jo å få svar tidlig dersom spira sitter denne gangen og! Ellers går livet her også som vanlig. Full rulle med jobb, juleforbredelser og bursdagsfeiringer... Lykke til!!
Venter på 3_de spire Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Heisann!! Jeg var så sikker sist mnd, men neida TR kom den. Hadde symptomer i fleng. Kramper i magen og mensmurringer, småkvalm og uggen. Sikker god fantasi. Nå er det ingen symptomer og følelsen sier at jeg er absolutt ikke gravid. Men håper så klart helt til TR kommer. IKM 16.desember Gleder meg til JUL!! Koslig med snø og advent
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Hiver på en kjapp kommentar her før jeg må springe se bonderomantikk og greys:) Ikm 10/11.des...føler ikke så langt at d har klaffet denne gang...men vi får vente å se:) Lykke til alle sammen:)
Cecilie'82 25pp, IVF feb'10 Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Heihei! Så det var så mange pessimister her... Må bare si at jeg har litt tro på at jeg kan være gravid ja... Hadde en liten blødning i dag, som kunne ligne på en sånn festeblødning... Og så er jeg forferdelig kvalm hele tida, og så vanvittig trøtt og sliten! Men det er klart, det kan jo bare komme av at det er litt mye å gjøre både på jobb og hjemme om dagen... Men jeg håper som en gal helt til TR kommer! Tror jeg har IKM ca. 13.des... Så da skal det testes å ja!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Ser ut til at jeg har hatt sen EL, så blir nok alt for kort lutealfase på meg denne pp. Har ingen symptomer, og lite forhåpninger. Etter 12 pp er det ikke lett å holde motet oppe, selv om jeg vet det er mange som har prøvd lenger enn meg. Men gir ikke opp håpet;) Lykke til alle sammen!
Tez_ Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Hei dere alle ivrige! =) Jeg har ikm den 19des. Tror jeg hadde el løsning nå i helga, sjekket med el strimler man-fre forrige uke, og torsdag og fredag var de sterke, og da fikk jeg ikke sjekket mer for jeg var tom. Dro på apoteket på lørdag, men der var de jo svinedyre.... så droppet det! Siste senge kos var på lørdag natt. Idag hadde jeg ett lite blodspor i trusa, håper dette var en festeblødning... bare det ikke er eggløsning nå....samboer er bortreist! =( Håper det blir mange positive tester her inne frem til jul! =)
Eira2010 Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 Lutealfasen endres jo ikke fra periode til periode, annet enn én dag +/-, med mindre du har korte lutealfaser i utgangspunktet er det vel ingen grunn til bekymring. Sen el betyr jo bare at ikm blir litt senere. Lykke til uansett! Jeg har selv ikm 13/14 des., og er heller ikke spesielt optimistisk denne mnd. Men det hadde jo vært hyggelig med en liten julehemmelighet i magen:)
Tez_ Skrevet 5. desember 2007 #11 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har lang syklus...42 +/- dager. Så håper... =) Hadde vært moro med en jule hemmelighet ja! Greier man og holde det hemmelig for familie tro..hvis vi skulle være så heldige!?
tegneseriedama Skrevet 5. desember 2007 #12 Skrevet 5. desember 2007 Hei, mange her som ikke hadde tro på noe, men da vil jeg bare henvise til alle de som i det siste har skevet innlegg at de er blitt gravide selv om de ikke trodde det hadde klaffet den mnd.... kanskje det er dere uten "følelsen " som stikker av med spiren denne gangen og ikke vi som murrer i både bryst og mage;-)
Truseprinsesse Skrevet 5. desember 2007 #13 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har ingen symptomer og ingen følelser heller. Men nå er jeg konsentrert med eksamener om dagen så jeg sitter ikke og kjenner heller. Men det blir gøy å teste likevel da, selv om jeg ikke kan fatte at det skjer noe som helst inni kroppen min. Me får sjå. Når skal alle dere teste? Jeg gjør det på tirsdagen..
Eira2010 Skrevet 5. desember 2007 #14 Skrevet 5. desember 2007 Tenkte jeg skulle klare å vente til torsdag... Men får se om det går, har en del billigtester liggende;) Er også midt i eksamenstid, så får heller ikke tid til å kjenne etter symptomer. Tror dessuten fornuften har klart å ta styringen her (foreløpig iallefall..), siden jeg har hatt symptomer tidligere uten å være gravid, tenker jeg at det ikke er noen vits å kjenne etter, det kan likevel være tegn på pms.. Men skal ikke la optimismen få forsvinne helt her da..
Høstspire 2011 Skrevet 5. desember 2007 #15 Skrevet 5. desember 2007 Hei:) Her er det som hos truseprinsesse og EnGangTil, ingen symptomer og MYE eksamenslesing... Så jeg har vel ikke hatt skikkelig tid til å kjenne etter jeg heller=) Men her er det prøving for full guffe=) Håper spira har fått tid til å feste seg oppi alt dette stresset:) Krysser fingrene og ber om verdens mest spesielle julegave i år.. Testing på lørdag:)
SassyMom Skrevet 6. desember 2007 #16 Skrevet 6. desember 2007 Det er jo så psykisk alt dette med symptomer. Da jeg ble gravid med Junior så hadde jeg absolutt ingen symptomer eller "følelsen av". Hadde besøk av en venninne med sin lille bebis her om dagen, og guuuuuud hvor deilig det var å gi han flaske og at han sovnet liten og god i armene mine. Kjente det rykket noe vilt i eggstokkene da ja Nei, krysser fingre for oss alle.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #17 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har IKM onsdag 12. desember. Hvis jeg klarer, så skal jeg vente med å teste til lørdagen. Har "symptomer" som: vondt i ryggen (har ryggproblemer nå og da, så det behøver ikke bety noe), trøtt og sliten (pga jobb mm...?) + at jeg kjenner humøret svinger veldig... Sluttet på pillen i slutten av september - så vi er heldige om det skjer noe allerede ) Men - det er lov å håpe! Ønsker uansett alle lykke lykke til!!!
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #18 Skrevet 6. desember 2007 Har det som Truseprinsesse og Sommerspire jeg..ingen symptomer og masse eksamenslesing. Blærk.. Kjeder meg sånn! Har IKM 12 desember jeg også. Står på babyverden at det i dag er 4 dager til at det kan vises positivt på graviditetstest..men har liksom ikke lyst å teste så tidleg. Tror jeg..lyst å leve i håpet så lenge som mulig. Uansett, om jeg ikke tester før IKM, og denne ikke kommer den 12, så tester jeg 14nde. Da er det eksamen, og fredag. Har hele helgen til å bearbeide resultatet da:-)
Truseprinsesse Skrevet 6. desember 2007 #19 Skrevet 6. desember 2007 Har hatt en eksamen i dag, jeg.. Så nå er det bare å jobbe seg mot neste og siste eksamen. Og i belønning skal jeg test på onsdag. Hoho. Det blir herligt å være ferdig, men kjenner jeg har liten tro på noe som helst denne perioden. Har alltid trodd jeg får et septemberbarn siden jeg er det selv. Men vi får se.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 6. desember 2007 #20 Skrevet 6. desember 2007 Håper det går som du ønsker på eksamen:) Jeg føler heller ikke det skjer så mye i magen denne mnd. men der er jo mange som ikke har noe særlig symptomer og:) Og jeg er en av dem...skal teste 4/5 dager for tidlig imorgen og uansett onsdag så lenge ikke tr kommer..
Høstspire 2011 Skrevet 6. desember 2007 #21 Skrevet 6. desember 2007 Da var 3 eksamen levert, og jeg har ingen før IKM:) Nå skal jeg slappe av og håpe at spira har festet seg:) Spennende!!
LimaIndiaNovemberNovember Skrevet 6. desember 2007 #22 Skrevet 6. desember 2007 Hmm.. Har fulgt med her i noen mnd., men første innlegg! Har IKM på mandag, måtte det bare klaffe denne mnd.! FOR en julepresang, isåfall.. Kjenner litt på at det ikke klaffet denne gangen, men som det sies, det er mange det klaffer for den mnd. de trodde det ikke gikk! Så vi krysser fingre og tær.. (Blir det testing på lørdag?JA!!!)
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 9. desember 2007 #23 Skrevet 9. desember 2007 hei jenter! nå er det ikke så lenge til testing:) jeg har kjøpt inn ett lager, kan nesten ikke vente! selv om jeg ikke har IKM før 13 des...
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 9. desember 2007 #25 Skrevet 9. desember 2007 D va ikkje kjekt:( Eg går sjøl her me mage som minne om mens...Min ikm e imårå eller tirs.....Får hb d blir ein skikkelig kjekke nyttårsgave på deg:) Lykke t me prøving julehelga:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå