Gulljenta mi:) Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Var hos fastlegen og hørte hjertelyden for første gang. Trodde jeg ikke skulle få høre den ennå, men der var den:) Er så glad, det var så fint.
Hvitkløver2020 Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Da er det mye mulig du blir satt litt frem på UL terminen:) Lykke til!
Gulljenta mi:) Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2007 Å ja, jeg er allerede blitt satt tilbake. Min menstermin er 2.juni. Var på tidlig ultralyd i uke 6 og hun mente jeg hadde termin 14.juni. Men kanskje mensterminen stemmer bedre da:)
Hera83 Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Jeg hørte også hjertelyden da jeg var 12+3. Sa han noe om hvor langt opp livmora hadde kommet? Min var 1-2 cm under navlen og sf-målet var på 15 cm. Lurer på om terminen min blir flyttet..
Gulljenta mi:) Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2007 Legen sa at hun kunne kjenne livmora, men ikke hvor mye. Kanskje som deg 1-2 cm. Vanskelig å måle sf-mål så tidlig. Skal snart på ultralyd så får høre med gynekologen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå