Gå til innhold

Noen som har opplevd det samme?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Har tvillinger (jente og gutt) på 5 mnd. De har til nå sovet på samme rom, men ikke samme seng. Nå har de fått hvert sitt rom fordi at jenta raser hver gang hun kommer opp i senga og vekker broren sin. Hun kan le i det vi går inn på soverommet, men raser så fort hun kommer opp i senga. Dette gjør hun også når vi skal ut å trille. Raser når jeg kler på henne og helt til vogna er i bevegelse. Så fort vogna stopper hyler hun. Jeg vil så gjerne at de skal sove ute på verandaen om dagene, men det går bare ikke. Hva skal jeg gjøre? Trenger sårt noen tips....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...