Gå til innhold

(S)Tinkerbelle.....Hey!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Savna deg jeg asså!!!!!! Hvor har du vært i det siste??????????????

;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nææææææ! så kooooselig. *knis* Jeg har surfra nettet rundt etter rotteforum og brukte rottebur. :) Hehe. Har hengt litt på rotteforum da vettu og måtte la dib være dib en liten stund. Dessuten er det ikke alltid noe jeg gidder å engasjer meg i her inne. hihi.

Savna deg da vettu.

Skrevet

*knisrødme*

Vet du at jeg hadde en rotte "boende" under håret mitt i nakken en gang????.......Hver dag i en uke hi, hi!!! Den het Torjus:-)))))))))

Skal du anskaffe en?

Skrevet

nå ler jeg så tårene triller her.. vet du hva jeg skulle ha kalt lille om hun var en gutt? TORJUS!!!! hehehehheeh... Såå koselig..jeg vil også ha en torjus i håret!!!! Japp.. vi skal ha to... blir kalendergave til lille og en del av julegaven da. hehe. Vet jo så klart at de er mitt ansvar og ikke en 3åring sitt da!

Skrevet

Så det andre innlegget ditt nå, så koselig da!!! Jeg hadde arbeidsuke i dyrebutikken til min mors venninne og den ble skikkelig forelsket i meg (sikkert den eneste på den tiden ha, ha).....Han var tom med meg på håndballtrening hi, hi:-)

Lykke til med jakten. Snuppa di er heldig hun.....kanskje hun får en Torjus da?????

Nå må jeg lette litt på skrotten og lage matpakke til han jeg deler seng med. Han har nemlig bestilt egg på brødskiva til i morgen........ Hold meg oppdatert på rottejakten din da snuppa!!!

:-)

Suss.

Skrevet

mmm..egg.. det lukter alltid så godt dagen derpå når man åpner pakka. haha. not. men det smaker godt da!!! ;)

japp, skal holde deg oppdatert jeg. hihi.

puss, puss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...