Gå til innhold

5 mnd kontroll - Vekt og lengde


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

var på 5 mnd kontroll i dag, og gullet var blitt 6940 g, 65 cm og 42 cm rundt hodet:-) hun har vært tynn og liten lenge, så det er godt å se at hun tar innpå dere andre, he he;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie hadde kontroll i dag, 5 mnd og 10 dager gammel.

Hun veier nå 7065g og er 66cm lang, hodeomkrets 42,5cm. Vektkurven er på tur oppover og hun begynner å få litt valker rundt omkring!greit å ha litt å gå på!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror vi har rekord..... gutten min veier 11,6 kg og er 74 cm lang.. Langt over øverste kurve. hvis vekten ikke stabiliserer seg, skal han kanskje undersøkes. men vi tror ikke det er noe galt, velproporsjonert - og skikkelig god.... og tung!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

min har ikke vært på 5 mnd kontroll ennå han,skal til uka å da er han strax 6 mnd. er så jævla træg på hs vi er på,ikke er de noe flinke heller syns jeg.men fikk ikke bytte så må no bare ta til takke me di:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dager før 5 mnd var vår lille frøken blitt 7410 g og 64,5 cm. Var bare innom helsestasjonen og fikk veid før jul. Skal på 5 mnd kontroll i midten av januar, men da er hun jo nærmere 6 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har og en stor gutt, noen dager før han var 5 mnd var målene følgende :

 

9 kg

71,5 cm lang

43 rundt hodet :)

 

Har til nå kun fått mm, har siste uken begynt med grøt på kvelden så han er jammen stor til kun å ha fått pupp!

 

Har og fått sin første tann :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...