lenej :o) Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Jonah har jo endelig fått begynne på medisin for refluksen sin. Og vet dere hva? Han er gått opp nesten 400g siden Onsdag nå! På under ei uke jo! Snakk om glad mamma og pappa her ja! Og tror han merker at noe er bra her, for idag så fikk han jo beina under seg, og reiste seg opp mot sofan her! :) Føles som julaften er kommet på forskudd her iår
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Så flott! Han kommer nok til å skyte fart både i vekt og utvikling nå.
☆Anonymia☆ Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 vet ikke hva det er snakk om her men SÅ BRA at alt gikk den rette veien ) også så flink Jonah er )
En_av_hver Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Jeg er hverken Intenisty eller Spetakkel, men skriver allikevel jeg;-) Har fulgt med på innleggene dine om gutten deres nemlig, og nå ble jeg glad på deres vegne!!!!! Så deilig å se at noe hjelper:-)) Lykke til videre!
lenej :o) Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2007 Tusen takk jenter! Har bare vært en så utrolig dag idag, har opptil flere ganger vært helt rørt til gledestårer. Har ringt rundt til alle for å fortelle de gode nyhetene, og go'tanta til mini som er bortreist, verket så etter å komme hjem nå, ja Endelig ser ting så mye bedre ut, etter masse måneder med frustrasjon, og turer på sykehuset... Til å med at Grey's ble utsatt pga sport kunne ikke ødelegge idag Dere som ikke vet, så har Jonah refluks, altså feil på lukkemuskelen sin, så han har tungt for å holde på mat, og spyr mye. Han har de siste mnd rast ned i vekt, å var helt nede på 8 kg..! Men nå har han endelig fått medisin, så ting går bare rette veien nå. Har veid han idag, å til å med vår gode, snille helsesøster ble så glad da vi så hva vekta viste
☆Anonymia☆ Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 så utrolig herlig Lene :DDD fikk jo helt frysninger her jeg sitter.. er så utrolig godt når tingene ordner seg med de små ))
lenej :o) Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2007 Ja, skal innrømme, det var så ekkelt! Han ble jo så tynn, at vi så, og delvis ser ennå alle beinan i kroppen, og at han fikk så mye løs-hud på kroppen, pga så raskt vekt-nedgang da... uff.. men nå blir d bedre, bare vet det inni meg!
It's all about me Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Så godt å høre lenej. Vet så altfor godt hvor herlig den føles når vekten går opp igjen er. Og nå kommer det bare til å fortsette til han er rund og god igjen sikkert ) Og kanskje du har merket det samme som meg etter en slik episode. At den lille som en før holdt på å sprekke av stolthet over er en bare ENDA MER stolt av :oD Det kunne vel ikke vært en bedre førjul nå vel? He he
lenej :o) Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2007 dette var bare herlig! beste julegaven i verden!! :) han har så utrolig matlyst no, han spis som bare fy!men pappan hadde så store forventnige til han igår, å ga han middagsglass med klump, noe mini spyr mye av, så ble litt spy-vasking da.. men ellers har det gått strålende! han spis til å med brød med hvitost! :)
It's all about me Skrevet 6. desember 2007 #10 Skrevet 6. desember 2007 Juhu, så deilig. Ha ha ha, kjenner det igjen, jublet ekstra over brød jeg også. Rart det der, he he. Men er ikke rart han kaster opp fremdeles av klumper. Han må jo lære seg å tåle slik mat fra bunn av igjen. Tar litt tid sikkert, men snart spiser han mer enn dere. Lillegutt knuser iallfall meg når det gjelder julepølse, he he. Men nå blir det en bra jul iallfall )
lenej :o) Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. desember 2007 julepølse-er-ikke-godt! kan si at mengden mat i døgnet er doblet nå han spis jo hele tida! frokost, lunch1, lunch2, middag, ettermiddagsmat, kveldsmat, og i det siste nattmat, pga en tann som hoppa opp igår... det går i ett!
It's all about me Skrevet 6. desember 2007 #12 Skrevet 6. desember 2007 Julepølse er godt i suppe og han tømmer hele kjelen for det så vi må ta oppi ekstra, ha ha. At ungers matvaner kan være så gøy ) Din lille har jo så mye å ta igjen. Så det stabiliserer seg nok på færre måltider snart. På det området var vi "heldige". Lillegutt kunne jo ikke spise selv med en gang og fikk sondemat, så da skreddersydde vi selv når vi ville han skulle bli sulten igjen )
lenej :o) Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 6. desember 2007 å jøsses! ja, jonah er veldig rutinert, har vært flink til det fra nesten første stund og. han spiser bare oftere nå, for an har en enorm matlyst. men det bruker han å ha ved tannframbrudd. hver gang han har fått tenner, så har han spist som en hest! men han spiser ca ved: 09-10.00 - 11-12.00 - 13-14.00 - 15-16.00 - 17.00 - 19.00.. det varier om han våkner 9 eller 10 om morgenen da, men han spiser alltid kvelds kl 7. den er fast. er bare så utrolig stolt! men syns det har vært tungt. snakket i tlf med min søster, og hun sa det er ikke rart at vi ikke har hatt noen sånn "vil-ha-flere-barn"-tanker. det har vært mye ekstra med jonah, og det som har tært mest er jo det psykiske da. alle tankene og bekymringene. men kjente nå, når legen her slo seg vrang, og ikke ville gi mini medisin, så begynte jeg å klø igjen. da vi var på sykehuset, fikk jeg et kraftig stress-utslett, så helt spedalsk ut! så kjente det begynte å komme tilbake igjen da.. urk..
It's all about me Skrevet 6. desember 2007 #14 Skrevet 6. desember 2007 Oj, du gjør vireklig ikke annet enn å gi mat nå du......men skal vel ikke klage på det akkurat ) Uansett så stabiliserer det seg nok og da kommer også lengten etter en til. Minnene etter den ekle tiden vil alltid være der, men på en positiv måte. De gjør meg bare enda mer glad i lillegutt. Selv så tenker jeg at skjer det igjen så vet jeg nå mer. Det blir ikke så ille en gang til, jeg kan jo mer enn fastlegen og helesøster om dette nå.
lenej :o) Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 6. desember 2007 njaaa... tenker nå at man skal jo egentlig klare å ta vare på barna også. kjenner all min til og energi går til mini, er mye jeg ikke får gjort, sånn, i huset, og av min egne "sysaker" så.. men håper jo det kommer seg etterhvert. men for min del, så trenger jeg ikke flere barn. barn er herlige, men å være gravid igjen, å føde, nei, det frister ikke... synes jeg har vært nok gravid for ett liv så..
It's all about me Skrevet 6. desember 2007 #16 Skrevet 6. desember 2007 Ja det er sant det. Gjenstår bare å se om du holder på den innstillingen eller ikke da, he he. Men lykke til videre med matlagingen iallfall. Var godt å høre at det går så mye bedre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå