Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Ja endelig kan jeg komme hit inn til dere! Er akkurat 12+0 i dag og gleder meg veldig tili det har gått noen uker til!
vipsen*en av hver* Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 hei og velkommen her.. Jeg flytter snart videre.. Har 1,5 uke til jeg skal videre..
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Å jeg gleder meg til den dagen jeg også, men får ta en dag av gangen kanskje :-) Gratulerer til deg også da!
Lillhanne Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 GRÆTTIS!! Er det ikke helt fantastsik!! Har ikke helt gått opp for meg enda!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Jo det er helt topp :-) Men gleder meg veldig til jeg har kommet enda litt lengre og tiden kan ikke gå fort nok kjenner jeg....
Tante Bassa Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Hei. Jeg er også 12 uker i dag. Tror jeg da, er litt usikker på termin. Når har du termin?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har termin 19 juni :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå