ifie Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Er det ammingen som gjør at man mister håret? Vil det gi seg når jeg slutter å amme, eller kan det gi seg før? (Har jo snart ikke mer igjen...!)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Nei dessverre - det er graviditeten. Men det gir seg visst etter en stund uansett.
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 virker sånn her iallefall....amma eldstemann i 3 mnd, da var det ikke noe særlig håravfall, vesla ammer jeg enda, ho er 11 mnd, mister sinnsykt mye hår......
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 De sier det er hormonforandringene i kroppen som har skylda, ikke ammingen. Jeg har ihvertfall røytet like mye alle tre gangene, enda det er bare den ene jeg har ammet i mer enn tre mnd...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Har hørt at årsaken er: Når man er gravid så mister man svært lite hår, så når graviditeten er over så mister man det man "egentlig" skulle mistet mens man gikk gravid :-) Om det er riktig eller ikke, aner jeg ikke
Millapril Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Også hørt dette med graviditeten. Mistet masse hår etter ca 3 mnd. Det varte en stund, og nå komme det masse nytt, Moro å se det nye vokse frem. Kroppen justerer seg fint selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå