Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 ......tok den innen tidsfristen, ihvertfall för det hadde gått 48 timer, fikk mensen ei uke senere, blödde litt mer de förste par dagene men var vel som vanlig mens ellers...fikk denne mensen ca ei uke för jeg egentlig skulle ha den, vet at mensen kan väre enten forsinka eller komme tidligere. Klarer ikke å lä väre å tenke på det at pillen ikke har funka...tror dere det er for tidlig å ta en grav test 2 uker etter at jeg har tatt angrepillen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå