Gå til innhold

ANGREPILLE -dere som har brukt den ..............


Anbefalte innlegg

Skrevet

......tok den innen tidsfristen, ihvertfall för det hadde gått 48 timer, fikk mensen ei uke senere, blödde litt mer de förste par dagene men var vel som vanlig mens ellers...fikk denne mensen ca ei uke för jeg egentlig skulle ha den, vet at mensen kan väre enten forsinka eller komme tidligere.

 

Klarer ikke å lä väre å tenke på det at pillen ikke har funka...tror dere det er for tidlig å ta en grav test 2 uker etter at jeg har tatt angrepillen?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...