marita*mamma*har fått jenta Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 hei lurte bare på om du kunne se på meg.det er allerede to som har spådd meg litt her inne.ville vært spennende og se hva du fikk opp. jeg lurer litt på når fødselen min blir.legen mener jeg bør snart føde og etter ul og mens termin er dette i slutten av desember.jeg går også til akupentur for og få gang på det siden jeg er moden og går med maserier hele tiden. jeg er født 14 12 83 kansje du får opp noe str på babyen og hva kjønn det er også. :-)
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Fikk opp 19.12 jeg... Klarer ikke å få opp noe kjønn.. Ser liksom gult teppe rundt babyen..vet ikke om det er jente eller gutt...dessverre... Str føler jeg er ca 3600..og mellom 50 og 52 cm... Lykke til da....
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2007 hehe håper du har rett med 19 des da...at jeg slipper og gå lengre.ikke noen liten baby du så der nei...men jeg er ganske mye større nå enn med nr 1 som var ei lita tulle på 2800.så kansje denne blir større ja.,jeg venter ei jente:-) takk for at du så på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå