Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har alt ansvar for å velge barnevogn, bilstol, evt møbler mm, og synes det er temmelig slitsomt å ta alle valg selv. Hvordan er deres menn?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Tja, han drar VISA-kortet, og that's it, hehe... Neida, det er ikke så ille som det høres ut. Men han er ikke fryktelig interessert i verken farge på vogn, design på bilstol eller de forskjellige dippeduttene som er å få kjøpt (egentlig er jeg ikke så interessert jeg heller), så jeg har ikke lyst til å mase så fælt på ham når det gjelder slike ting. Så lenge han viser en viss interesse for babyen i seg selv, så er jo det det viktigste. Det er jo ikke så fryktelig mye som må ordnes heller da- når en grei vogn, en brukbar seng, en trygg bilstol og litt klær er på plass, så er jo saken grei;-)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Her er pappaen med på ALT... Jeg tør rett og slett ikke kjøpe noe uten han, for han har meninger om alt og vil være med på det som har med babyen å gjøre.. Men han er helt unik når det gjelder sånt.. Det gjelder forsåvidt alt av interiør, møbler osv i resten av huset også. Faktisk litt mye i blant, noe er litt moro å velge ut helt selv også Neste punkt er gardiner - det får jeg heller ikke kjøpe uten han.. hehe... Men vet hvordan det er med andre gutter - hadde jeg fått barn med en av mine to ekser hadde jeg nok måtte velge ut alt selv ja... Kan du ikke hente hjem noen kataloger og spørre hva han synes? Prøv å vinkle valg av bilsete til hva som vil passe i bilen deres osv.. Og spør om hva han synes om barnevogn i forhold til plass i bilen, praktisk osv.. Kan være han føler det er litt nærere når det er "bilsnakk" og mer praktisk;)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Papsen er med på alt her og Jeg liker at han ser hva som skal bli kjøpt inn (ikke kjøpt noe ennå, venter til januarsalget) å han er veldig gjerne med i butikker for å teste vogner og se på senger og bilstoler nå skal det sies at jeg vet som regel hva jeg ønsker vi skal kjøpe før vi kommer til butikken da, så jeg sikter meg inn på det når vi kommer dit, hehehe! litt sneeky må man være. han gleder seg masse til å kjøpe ny bil nå da, å driver å snakker hull i hodet på meg angående hvilke biler som har plass til hund, vogn og hvertfall 2 barn. søteste samboern ever....
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 her en mannen med på alt!! var og så påvogner for en uke siden og hvem andre enn han gikk rundt og prøvekjørte den ene etter den andre vognen??hehe..joda, mannen min.. ble nesten litt flau eg men syns mest det er kjekt! eneste er at vi har litt forskjellig smak, men går stort sett bra. Kjøpte stellebord og da måtte han sende bildet til forldrene for og vise det frem.. har en jente fra før og den gangen var dte eg som bestemte og betalte det meste, så syns dette er så kjekt!! han er veldig intressert og ble dødelig fornærmet når legen lukket døren igjen foran han og han ikke fikk være med på kontroll..hehe... han e så søt at:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Mannen min er med på alt sånt, selvfølgelig skal og bør og vil han ha et ord med i laget! Ok, han er ikke så opptatt av bodyer og strømpebukser, men alt av utstyr (vogn, seng, bilstol) har vi funnet sammen.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 her velger jeg, men han skal godkjenne ting før det kjøpes
Sunniva78 har to små Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Her er sambo med på alt som har med utstyr å gjøre. Er ivrig på å se hva jeg handler inn av klær o.l. også, men jeg får rimelig fritt spillerom der:-) Helt greit det, hehe...
nungo Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Vi har mye fra før, så det er ikke så mye som skal kjøpes nytt denne gangen :-) Jeg har kjøpt noe klær, sengetøy mv - det er han ikke så interessert i og jeg vil i grunne helst gjøre dette selv :-) Men min mann har kjøpt bilstol og trille til bilstolen samt stellebord, som vi valgte sammen. Sist valgte vi også vogn og seng sammen; slike ting liker han å være med på å velge, mens jeg kan få styre med klærne selv (nesten da). Synes det er fint å ha en å dele valgene med; det er jo så utrolig mye å velge blant. Skjønner godt at du synes det er slitsomt å være alene om disse valgene; har du snakket med ham omd et? Kanskje han tror du gjerne vil gjøre det selv?
LilSilja Skrevet 4. desember 2007 #10 Skrevet 4. desember 2007 Var i england hos svigers når vi handlet mesteparten av utstyret. Svigers ville kjøpe vogn og slikt til oss så når vi var ute var svigerfar og samboer rundt prøvde ut forskjellige og var egentlig som et par unger. Synes det var kjempekoslig. Jeg gikk mest rundt å kikka mens svigers og sambo var rundt å fant ting som de bare måtttttte kjøpe til babyen Småting som er kjøpt etterpå har jeg kjøpt selv uten at han har vært med, bare vist det til han når jeg er kommet hjem.
Dina1 Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 Her e' papsn med på det meste, men e ikke like interessert i farge på klær å sånt smått! Men ellers har han omtrent tatt helt av.. Her om dagen hadde han vært å bestilt steriliseringsgreie til flaske og alt det der, pluss termometer. Litt artig når dem gjør det av eget initiativ, føle meg ikke så masat da:)
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 4. desember 2007 #12 Skrevet 4. desember 2007 Han var veldig opptatt av å velge riktig bilsete. Sjekket alle tester o.l., men resten lar han være opp til meg hehe
mamma&urokråka Skrevet 4. desember 2007 #13 Skrevet 4. desember 2007 Her er det vel litt sånn midt på treet. Han er jo med og er opptatt av kvalitet på vogna, og at ting er funksjonelt og sånt. Var veldig opptatt av stellebordet og senga, og sånt, men klærne er han ikke så interessert i. Men så har vi kjøpt minimalt av klær da, siden det nærmer seg jul. Skal se hva vi får til jul også heller handle inn resten etterpå. Men jeg tror nok han syns det er litt koselig og, selv om han ikke er noe glad i å handle...
ehtaner84 Skrevet 4. desember 2007 #14 Skrevet 4. desember 2007 har ikke kjøpt én eneste ting uten at mannen min har vært med på valget. selv om han kansje ikke er 100% interrisert i absolutt alt, så spør jeg han før vi betaler. i begynnelsen, da magen ikke var så stor, var det ikke så gøy får han, men nå, når vi bare har 2 uker igjen, er det jeg som må stoppe han. "vi har nok nå kjære"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå