Gå til innhold

Svak strek.....men er vel gravid???? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo folkens. testet meg i dag morgen, og fikk en positiv gtest, men svak positiv. håper jeg er gravid. kommer nok til å teste flere ganger, før jeg blir helt sikker. hehe.

sender masse baby støv til dere alle .........................

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Kos deg med spiren!

Skrevet

Gratulerer med spiren din! Kos deg masse med den voksende magen:o)

Jeg er 31 dager over IKM, får bare negative tester:o( Skal teste igjen til helga, er den negativ da skal jeg til legen!

Skrevet

men jeg er vel gravid selv om streken var litt svak. blir så stressa av å tenke på det. tenkte å bestille time hos fastlegen og der var det lang kø.....også dro jeg til legevakten, men der tok de ik gtest. :(

så jeg får vel ta en-to tester til hjemme. føler så usikkert.....

hva synes dere??????????

Skrevet

hei silje spiresnart. vel håper veldig at det klaffer for deg også denne gangen. vi får bare krysse fingrene. lykke til

Skrevet

kjøp dere digitale folkens....så slipper dere å lure...da blir det gravid eller ikke gravid...

Skrevet

Så lenge det er farge på streken så er du gravid, men ta en digital så får du klart og tydelig fram "gravid". Gratulerer sååååå mye snuppa!!!! Er SÅ glad på dine vegne. Den meldingen jeg fikk i dag tidlig ga meg verdens beste start på dagen;) Kos deg masse med den voksende magen, og håper du gir lyd fra deg selv om du flytter fra oss;)

Skrevet

Tusen takk for det:o)

Skrevet

heisan har selv tatt 3 testen alle tre va veldi svake ventet en ekstra dag da viste den litt sterkere så jeg vil gratulere deg med spiren i magen å lykke til.. garantert at du er gravid....

lykke til

Skrevet

Å Pawri - så godt å høre!!! Gratulerer så mye :) :) Du er helt sikkert gravid, en strek er en strek! Så super julegave å få da, nå må du riktig kose deg med magen :) La høre fra deg hvordan det går da! Håper på full klaff i desember vi også, IKM på julaften ;)

Stor gratulasjonsklem

Skrevet

Gratulerer masse med spire, så moro, hurra!!!!! Jeg fikk også svak 1. gangen jeg testet forrige gang jeg var gravid (billigtester dagen før ikm), men fikk sterkt + med CB IKM-dagen. Ta en til hvis du roer deg mer med det;) Lykke til med magen og takk for babystøv, hihi;)

Skrevet

tusen tusen takk alle sammen. det var koselig å få så mange hyggelige meldinger fra dere. jeg håper virkelig at det klaffer for alle dere andre også. akkurat nå venter jeg bare på de cb testene jeg hadde bestilt på fredag....håper den kommer idag da.

dreamer: jeg kommer til å holde kontakten vettu....må jo følge med hvordan dere har det

miemamma: samme med deg også.

krysser fingrene for alle dere .....

masse masse baby støv########################################################################################################################################################

:) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...