Bleieskiftarbeider:D Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Lurer bare på hva dette er for noe. Har ikke klart og holde på maten i det hele tatt de siste 3 dagene. Hver gang jeg spiser går går det bare rett gjennom (riktig vei, ikke oppkast). Først kommer kramper og kvalme, men dette går over med en gang kroppen min har kvittet seg med maten. Jeg er i uke 36 + 4. Dette begynner og bli fryktelig ubehagelig. Har også konstante spenninger i korsryggen etter at dette begynte. Setter pris på alle svar jeg kan få
storkenerpåvei. Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 du bør vel heller snakke med lege eller en jm...
Bleieskiftarbeider:D Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2007 Ja huff jeg vet det, men føler meg alltis så dum når jeg ringer dit. Har en sperre for det:( Så da er det godt og ha dere:D
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Kan jo være at noe er på gang....!!!!? Er helt vanlig med diare før man føder. Kroppen gjør seg klar til jobben den skal igjennom. Lykke til!! Gled deg til det du har i vente. Er den beste opplevelsen jeg noen gang har hatt. Var moro å føde:)
Bleieskiftarbeider:D Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2007 får håpe det er det det er:D. By the way byttet nick i sted fra siblini:D Gleder meg masse til frua kommer, men veldig ubehagelig og ikke klare og holde på noe mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå