Gå til innhold

Kjenner absolutt ingenting lenger...


Anbefalte innlegg

Skrevet

For en-to uker siden kjente jeg masse små dylt som jeg tror var småen. Siden da har jeg ikke kjent noen ting, ikke så mye som et bittelite dunk engang. Er nå 18+1, vet at det kan gå lang tid mellom hver gang man kjenner noe, stemmer ikke det? Hvertfall når man ikke er så langt på vei? Huff...bekymrer meg for alt mulig rart...sikkert uten grunn også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente spark første gang i uke 16, men så kjente jeg ingenting igjen før jeg var i uke 19. DA begynte jeg å kjenne mer og mer -men ikke hver dag. Så du har helt sikkert ingenting å bekymre deg for. DEt er helt vanlig at man ikke kjenner noe så ofte i den perioden.

 

Er du bekymret så kontakt legen din:) Men går sikkert bra!

 

 

Skrevet

Samme her. Kjente tydelig spark rundt uke 16, men nå - to uker senere - ingenting. Men det kommer nok for fullt snart !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...