Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 `går over i uke 27 i morra, kan jeg fortsatt ta 3d? har så lyst. men blir det noe bra, noen som har vært??
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Du er faktisk midt i smørøyet hva angår tidspunkt for 3D-UL. Men vet ikke hvor fort du kan få time? Jeg var i uke 29 med forrigemann, og det var en stor opplevelse! Har lyst til å gjøre det samme denne gangen, det er veldig stilig!
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Tror de pleier å si mellom uke 25 og 30? Sånn ca...
Nr 2 i magen:) Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 JEg var på 3D i dag - helt fantastisk. Er nå 27 + 1 - og hun sa at den optimale uken er i uke 30. Men det var kjempe fint i min uke også. Så den lille gutten så klart og tydelig. Arvet nesa til mammas sin ja:) Gled deg masse:) Var en helt fantastisk opplevelse!!!
Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2007 å så bra! da skal jeg bestille time...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå