januar-baby Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Er det slik at man kan få vonde ledd i fingrene pga vann i kroppen? Har nok litt vann i kroppen generelt nå da eg merker at skoene er blitt små. .....Flere med vonde ledd? noen som vet dette?
majsenna™ Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har hatt ledd pga vann siden uke 36. merker det mest i tærne og fingrene. Har gått opp en str i sko, men det er jo ikke så ille med tanke på de stakkarene som har låra rett i skoa mot slutten
Jentebaby Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har MYE vann i kroppen og vet hva du snakker om ang. fingerleddene. Når jeg våkner etter å ha sovet (både dag og natt) må jeg gjøre øvelser/små bevegelser for å få fingrene mine til å fungere skikkelig igjen. Når jeg våkner er de helt stive og verker bare jeg rører litt på dem..
titti1983 Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Snakket med legen om dette på siste kontroll, han sa at det var helt vanlig på grunn av den økte vannmengden i kroppen. Han sa at det ikke var farlig, bare ubehagelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå