Lillebror og stoerebror Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Er det noen her inne som har noe peiling på dette? Jeg har nemlig bestilt ferie til florida og når vi reiser er jeg 9 uker på vei. Har hørt at det er stor risiko for sa ved å reise langt med fly i de tre første mnd. Noen som kan hjelpe meg?
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Jeg fløy veldig mye i begynnelsen ( og resten av svangerskapet ) i mitt forrige svangerskap og i dette. Har aldri hørt noe om økt fare for abort ved å fly?! Det har hvertfall gått bra med meg. Ta å hør litt med legen/jordmoren din!
Nr 2 i magen:) Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Noe usikker på de første tre månedene - men har dessverre hørt noe av det du skriver. Det går sikkert veldig bra, men er større sjanse for blodpropp på flyet og det er derfor viktig at du i alle fall beveger deg mye hele flyturen, drikker mye vann og går på do. Mange som har reist før deg som det har gått bra for. Hør med legen din og evt. reiseeksperten på lommelegen.no som har gode erfaringer på dette. Har selv rådført meg med han om en tur - og det endte dessverre med at jeg ikke reiste. dette var i uke 25 vel og merke. Hør med ekspertene:)
Lillebror og stoerebror Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2007 Takk for svar! Får ringe legen min jeg. Er vist reisebyråene som advarer mot lange flyturer dersom du sier du er gravid.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Anbefaler deg å drikke mye vann, ha på deg støttestrømper, og prøve å holde deg litt i bevegelse under flyturen. Ta gjerne av deg skoene og vift med tærne, rull anklene osv. God tur=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå