Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Det er vondt å ha sex. Syv mnd. etter fødsel. Men bare i visse stillinger. Virker som om han kommer for langt inn på en måte. Kjennes ut som om han stanger på livmormunnen eller noe i den dur. Noen som har det sånn. Eller vet hvorfor det er sånn. Går det over? Jeg er også veldig tørr. Jeg har hørt at det er fordi jeg ammer. Går det over når jeg er ferdig å amme?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har det akkurat slik jeg også. Det er 4 måneder siden fødsel(keisersnitt). Blir ikke akkurat mye sex her i gården kan du si... Heldigvis har jeg verdens snilleste og mest tålodige mann:-) Det kjennes ut som du beskriver, at han stanger eller ikke kommer helt inn.. Vondt. Gjelder alle stillinger. Jeg fikk anbefalt å bruke jordnøttolje av en gynekolog. Ammer også
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Ja, som glidemiddel. Om nødvendig ikke bare for deg men for mannen din også. Gynekologen sa også noe om at man kanskje ubevisst spente seg, slik at dette var med på at det gjorde vondt.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 er det noe spesielt med den jordnøtt olja siden hun anbefalte den?=)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Det vet jeg ikke, mest naturlig tenker jeg. bruker jordnøttolje på tørre hudflekker på gullet også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå