Candy girrrl Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Spiste en dessert som het frossen cappuccino nylig. Sinnsykt godt. Noen som kjenner til det? Hvordan lager man det?
jordbærsjokolade Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Er det den som er laget av is? Som en milkshake?
boble <3 Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Kjør vaniljeis, isbiter, kaffe (gjerne espresso)og sjokoladesaus i en blender. Hell over i et stort galss med sjokoladesaus på innsiden og nyyyyt:0)
Candy girrrl Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2007 Takk for svar. Ja den hadde konsistens som en litt fryst milkshake. Med masse digg strø på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå