Jenny-penny Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Stieg Larsson- Menn som hater kvinner!
En_av_hver Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 ALLE bøkene til Stieg larsson!!!! Det beste jeg noen gang har lest :-)))
Lovemelikeyoudo Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2007 takk, kan de leses uahengig av hverandre? kan jeg begynne med menn som hater kvinner?
En_av_hver Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Du må lese de etter hverandre, men "Menn som hater kvinner" er den første:-)
Gjest ->>- Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Ikke uavhengig, men du kan godt begynne med den siden det er den første. Nummer to er Piken som lekte med ilden og nummer tre Luftslottet som sprengtes.
jeg&gullgutten Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Snømannen av Jo Nesbø - uten tvil! Det går ikke an å legge den fra seg.
Lovemelikeyoudo Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. desember 2007 er snømannen er del av flere bøker som må leses etter hverandre`?
Lovemelikeyoudo Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. desember 2007 kan jeg kun lese menn som hater kvinner eller bør man lese alle. Grunnen til at jeg spør er fordi det er en gave
En_av_hver Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 Du MÅ selvfølgelig ikke, men om man klarer å la være er en annen sak!!! De blir bare bedre for hver bok:-)
Gjest ->>- Skrevet 4. desember 2007 #12 Skrevet 4. desember 2007 Ja, helst. Det er den siste av mange bøker om Harry Hole. Ikke den beste, heller.
Jenny-penny Skrevet 4. desember 2007 #13 Skrevet 4. desember 2007 Snømannen ville jeg ikke lest uten å ha lest de første i serien. Menn som hater kvinner kan du lese uten å lese den neste i serien, da de ikke følger hverandre. Men i Snømannen er det mye historie bak Harry Hole (hovedpersonen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå