Månestrålen :-) Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Noen som har peiling på hva som skjer når en skal på overtidskontroll på sykehuset. Glemte helt å spør når jeg var hos legen i dag. Jeg er 8 dager på overtid og skal inn på sykehuset på fredag. Det jeg lurer på er hvis legen bestemmer seg for å sette i gang fødsel, blir man bare værende på sykehuset til barnet er født ? Eller får man en form for behandling og blir sendt hjem for deretter å komme inn igjen når riene er sterke nok ?? Jeg bor 2 mil fra sykehuset.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 er 2 år siden jeg var på overtidskontroll da, men dette var det som de gjorde med meg på KK: satt med ctg og og trykket på en knapp når babyen sparket, leverte urinprøve, sjekket modning, tok ultralyd for å sjekke fostervannsmengde og at babyen hadde det bra, og veide meg.. Tror det var alt.. Ble ikke satt i gang, ble sendt hjem igjen med beskjed om å komme tilbake 2 dager etterpå. Fødselen startet 1,5 døgn etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå