Gjest Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Noen å anbefale? Hvor er de kjøpt? *Julegavestress*
Verdens tøffeste mamma Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Mitt heter Metropolis, og det er kjeeeeempe fint!!! :-) Er i wegdewood-serien,(tror det skrives slik...) og det selges mange steder, tror jeg...
Jenny-penny Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Har Rosendahl hjemme (selges overalt, feks Glasmagasinet) Har maxi strå på hytta, det er deilige kopper. Ønsket med egentlig ett fra Wedgewood, men man må liksom ha råd til at en kop blir knust:o)
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Porsgrund Partitour Barista eller noe sånt.
~sjiraff~ Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Har square hvit, kjøpt på tilbords. Er nok egentlig mer et frokost servise enn et kaffeservise. Den dagen vi gifter oss skal jeg ønske meg platinum, synes det er kjempefint. Men veldig dyrt da:o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå