Gå til innhold

Hvilket kaffeservise har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen å anbefale? Hvor er de kjøpt?

 

 

*Julegavestress*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt heter Metropolis, og det er kjeeeeempe fint!!! :-) Er i wegdewood-serien,(tror det skrives slik...) og det selges mange steder, tror jeg...

Skrevet

Har Rosendahl hjemme (selges overalt, feks Glasmagasinet) Har maxi strå på hytta, det er deilige kopper. Ønsket med egentlig ett fra Wedgewood, men man må liksom ha råd til at en kop blir knust:o)

Skrevet

Har square hvit, kjøpt på tilbords. Er nok egentlig mer et frokost servise enn et kaffeservise. Den dagen vi gifter oss skal jeg ønske meg platinum, synes det er kjempefint. Men veldig dyrt da:o/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...